FC Montini: De Feestcommissie

De Feestcommissie bestaat uit een groep actieve en betrokken ouders. Samen met het team organiseert de Feestcommissie alle niet-onderwijskundige activiteiten voor de kinderen. Te denken valt aan Sinterklaas, Kerstfeest, Pasen en het Eindfeest.

Aan het begin van het schooljaar wordt er per feest een projectgroep samengesteld. Deze projectgroep neemt vervolgens de organisatie en uitvoering van het feest voor haar rekening en zorgt ook voor de afstemming met het team.

Het enthousiasme en de inzet van de Feestcommissie is van groot belang voor de school en met name voor al onze kinderen. De gezamenlijke inzet voor deze vieringen en feesten door betrokkenheid van ouders, in goed overleg en samenwerking met het team, creëert verbondenheid en geeft kleur aan de identiteit van onze school.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Elvira Maor, voorzitter van de Feestcommissie, of een mail sturen naar oudervereniging@montinischool.nl. Nieuwe leden voor de feestcommissie zijn altijd van harte welkom!