Film van de hele toneelvoorstelling, het lied van groep 7 en groepsleerkrachten.

Met enorm veel dank aan Karin Boeferra, stagiaire van de Kangoeroes vorig schooljaar.

Nieuwe foto's geplaatst!! Zie filmpje foto's fam. van Ommen. De losse foto's worden ook nog geplaatst.

Het gehele programma van maandagavond is vastgelegd op film door de stagiaire van de Kangoeroes. Zodra zij dit gemonteerd heeft, stuurt ze dit toe en zal ik het hier plaatsen. Houdt de pagina dus in de gaten!!

Fit in 90 dagenFit in 90 dagenFit in 90 dagenFit in 90 dagenFit in 90 dagen

Zonder Mireille geen eindtoneel.

Maar laten we niet vergeten dat door de inzet van heel veel ouders het afgelopen maandag, 6 juli 2015, een zeer geslaagd eindfeest is geweest.

Twee uitersten.

Alle foto's en een aantal korte filmpjes van de dans, stukjes toneel en dansende kinderen op het eindfeest, staan onderaan de pagina via een link.

Heeft iemand voor mij een goede, volledige opname van het IJsberenlied.

Dan graag mailen naar siwi@dds.nl

Losse foto's en filmpjes: